.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درآمد مازندران 85 درصد نسبت به سال گذشته بیشتر شد
استاندار مازندران درباره وضعیت درآمدی استان مازندران در سال جاری، گفت: میزان درآمد استان مازندران یک‌هزار و 200 میلیارد تومان است و در سال جاری نیز 85 درصد نسبت به سال گذشته بیشتر دریافت کردیم.

به گزارش شمال نیوز به نقل ازفارس، ربیع فلاح ظهر امروز در جلسه توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات با حضور معاون وزیر، اظهار کرد: از فرصت پسابرجام باید به‌نحو مناسب استفاده کرد.

وی درباره توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات در مازندران تصریح کرد: اقدامات مناسبی در استان مازندران در حوزه آی‌تی انجام شد.

استاندار مازندران با اعلام اینکه سال گذشته 400 میلیارد تومان و در سال جاری نیز 300 میلیارد تومان در حوزه آی‌تی سرمایه‌گذاری شد، بیان کرد: مازندران ظرفیت سرمایه‌گذاری بیشتری در حوزه آی‌تی دارد و از این ظرفیت برای توسعه استان مازندران باید استفاده مناسب ببریم.

وی درباره وضعیت درآمدی استان مازندران در سال جاری، اضافه کرد: میزان درآمد استان مازندران یک‌هزار و 200 میلیارد تومان است و در سال جاری نیز 85 درصد نسبت به سال گذشته بیشتر دریافت کردیم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: در سایه توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات باید میزان درآمد استان مازندران افزایش پیدا ‌کند.

این مسئول با اعلام اینکه 60 خدمات الکترونیکی در سال جاری در سطح فناوری ارتباطات و اطلاعات قرار است به بهره‌برداری برسد، افزود: این خدمات به زودی در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

فلاح خاطرنشان کرد: مازندران با توجه به زیرساخت مناسبی که در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات دارد می‌تواند سهم مناسب اقتصادی کسب کند.

وی خواستار توجه بیشتر مناسب به بخش خصوصی در استان شد و تصریح کرد: برای رفع مشکلات استان باید اراده‌ها تقویت شود.

استاندار مازندران تأکید کرد: برای توسعه استان باید دانشگاه‌های استان دست به کار شوند تا از توسعه فناوری اطلاعات به‌خوبی بهره‌برداری شود.

این مسئول با اعلام اینکه برای توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات در استان نیاز به فرهنگ‌سازی داریم، گفت: ظرفیت‌های توسعه آی‌تی در استان باید به‌خوبی ایجاد شود.

فلاح با اعلام اینکه ساز و کار توسعه فناوری ارتباط و اطلاعات در استان وجود دارد، افزود: راه چاره‌ای برای بهره‌گیری از این فناوری نداریم، ممکن است در حین کار دچار مشکلاتی بشویم ولی مهم ایجاد علاقه‌مندی و نیز فرهنگ‌سازی در این حوزه است که باید به‌خوبی در مازندران نهادینه شود.

وی با اعلام اینکه دانشگاه‌ها در این حوزه‌ها به‌خوبی فعال شوند، تأکید کرد: بستر مناسبی در سطح دانشگاه‌ها برای توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات وجود دارد که این موضوع ابتدا از دانشگاه‌ها شروع و در سطح مدارس نیز گسترش پیدا کند.

استاندار مازندران خواستار برگزاری طرح‌های آموزشی در حوزه فناوری ارتباطات و اطلاعات در سطح استان شد و ادامه داد: نیازمندی‌های استان در حوزه فناوری و ارتباطات و اطلاعات احصا شود تا شاهد بهره‌برداری مناسب از این ظرفیت باشیم.

این مسئول در پایان گفت: برای توسعه فناوری ارتباط و اطلاعات نیاز به برنامه مستمر در حوزه آی‌تی داریم و برگزاری همایش کارگاهی در استان نیاز جدی است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.